Најтраженији одговори
Најновији одговори
Травиан Одговори
Почнимо са вашим питањем
Тражи одговарањем на питања
Да бисте нашли одговор, изаберите категорију а затим подкатегорију све док се доле не појави одговор. У случају да не можете сами да нађете одговор, на крају ћете добити прилику да нас контактирате.
Имам питање у вези...
Тражи по кључним речима
Можете једноставно да пронађете одговор тако што ћете унети било коју кључну реч коју тражите. Пример: Желите да сазнате како да срушите зграду? Само укуцајте сруши и видите одговоре који се односе на ову кључну реч.
Тражи по садржају
Да ли више волите да тражите одговоре путем менија и садржаја који вам је познат са ваших омиљених сајтова? Никакакв проблем, користите садржај одговора и пронађите ваш одговор.
Војска - Прављење и коришћење војске
Садржај
Прављење других типова јединица
Ова страница приказује како обучити друге типове јединица, где да их направите, и њихова главна намена.
Основне јединице
Место окупљања је потребно да би се направио било какав покрет, и оно је такође предуслов за касарну у вашем селу.
Када имате касарну можете обучавати основне једнице.
Основне једнице | ||
![]() |
Легионар | Римске једнице |
![]() |
Батинар | Тевтонске једнице |
![]() |
Фаланга | Галске једнице |
Остале јединице - како истраживање ради
Да бисте могли да обучавате друге јединице, потребно је:
- Испунити предуслове за прављење (истраживање) специфичних јединица.
- Истражите јединицу у академији. Истраживање је скупо. Детаљи о цени и времену истраживања се могу наћи у академији.
- Тренирајте их у предвиђеној грађевини (објашњено овде)
Пажња: Истраживање мора бити обављено у сваком селу. Истраживање јединице у селу важи само за то село и ниједно друго. Ако је село освојено, сва истраживања су изгубљена.
Остала пешадија - касарна
Касарна је место где правите пешадију. После истраживања остале пешадије у академији, можете их тренирати у касарни.
Остала пешадија | ||
![]() |
Преторијанац | Римске једнице |
![]() |
Империјанац | |
![]() |
Копљаник | Тевтонске једнице |
![]() |
Секираш | |
![]() |
Извиђач | |
![]() |
Мачевалац | Галске једнице |
Коњица - штала
Са изградњом ковачнице добићете приступ штали где се сва коњица тренира. Сва коњица такође има шталу као предуслов за истраживање.
Кад се специфична коњичка јединица истражи у академији, можете је тренирати у вашој штали.
Коњица | ||
![]() |
Извиђач | Римске једнице |
![]() |
Императорова коњица | |
![]() |
Цезарова коњица | |
![]() |
Паладин | Тевтонске једнице |
![]() |
Тевтонски витез | |
![]() |
Извиђач | Галске једнице |
![]() |
Галски витез | |
![]() |
Друид | |
![]() |
Коњаник |
Опсадне јединице - радионица
Да бисте направили опсадне трупе, треба вам радионица.
Кад је специфична опсадна јединица истражена у академији, можете је направити у радионици.
- Овнови су једине трупе које могу уништити сеоске зидине.
- Ватрени катапулти/катапулти су једине јединице које могу уништавати грађевине. Уништавање палате или резиденције је потребно приликом освајања села.
Опсадне једнице | ||
![]() |
Ован | Римске једнице |
![]() |
Ватрени катапулт | |
![]() |
Ован | Тевтонске једнице |
![]() |
Катапулт | |
![]() |
Ован | Галске једнице |
![]() |
Катапулт |
Јединице за проширење
Имамо 2 врсте трупа које се могу користити за проширење вашег краљевства:
Насељеници:
- Они могу направити нова села на празним пољима, у почетку само са главном зградом као кад сте ви тек почели.
- Насељеници НЕ ТРЕБАЈУ да се истраже.
Администратори (сенатор, поглавица, старешина)
- Они се могу користити за спуштање лојалности другим селима, и њихово освајање.
- Администратори требају прво бити истражени у академији. Истраживање администратора је ВЕОМА скупо. Пажљиво читајте текст доле пре него их истражите.
Насељеници и администратори се тренирају у палати или резиденцији.
У резиденцији можете истренирати 3 насељеника ИЛИ 1 администратора почевши на нивоу 10, и поново на нивоу 20. Док палата то омогућава на нивоима 10, 15 и 20.
Да проверите колико сте места већ искористили (поред живих трупа које можда имате), можете проверити део за проширење у палати или резиденцији тог села.
Јединице за проширење | ||
![]() |
Сенатор | Римске једнице |
![]() |
Насељеник | |
![]() |
Поглавица | Тевтонске једнице |
![]() |
Насељеник | |
![]() |
Старешина | Галске једнице |
![]() |
Насељеник |
Коришћење јединица
Све трупе имају своје специвичне нападачке и одбамбене способности. Сви имају посебну намену, и боље се користе према томе.
Додатно свако село поседује и основну одбрану. Ово значи да и село без одбрамбених војника може да убије нападачку војску. На основну одбрану села утичу резиденција / палата, градски зид / земљани зид / палисада и морални бонус.
Постоји ограничење у броју одлазних кретања војске и оно је ограничено на 10.000 кретања по налогу.
Одбрана
Неке трупе (легионар, преторијанац - римске трупе; копљаник, паладин - тевтонске трупе; фаланга и друид - галске трупе) се сматрају одбрамбеним трупама. Они су најбољи у одбрани за њихова угледна племена. Неки су бољи у одбрани против пешадије, а неки против коњице. Имајући их мешано је најбезбеднији пут, избегавајући бити слаб на једну врсту.
Кад стигне напад, све трупе које се тренутно налазе у селу ће помоћи у одбрани. Можете помоћи другом селу (вашем, или ваших савезника) у одбрани шаљући трупе као појачање у то село и постарајте се да да ће они стићи пре напада. Сакупљајући одбрану против великог напада је добар начин да блокирате напад, са минималним губитком за браниоце.
Оклопи јединица се могу надоградити у ковачници њиховог родног села, повећавајући њихову одбрамбену способност.
Напад
Неке трупе (легионар, империјанац, императорова коњица, цезарова коњица - римске трупе; батинар, секираш, тевтонски витез - тевтонске трупе; мачевалац, галски витез и коњаник - галске трупе) се сматрају нападачима. Они задају већу штету у нападима, него да су у одбрани током битке.
Оружја јединице се могу надоградити у ковачници њиховог родног села, повећавајући њихове нападачке способности.
Постоје две врсте напада: пљачка и нормални напад.
Пљачка
Пљачке се углавном користе кад је циљ да се украду сировине. Нападачи направе брз упад, и брзо побегну са што више сировина које могу понети.
Пљачке се такође могу користити кад је циљ да се нанесе нешто штете браниоцу, без великог губитка, као упад пре него се одбрана групише.
Најбоље јединице за пљачку:
- Гали - Галски витез, због њихове брзине
- Тевтонци - Паладин, због њиховог великог капацитета
- Римљани - Императорова коњица, због њихове велике носивости
Батинари су често виђени као добри пљачкаши зато што им њихова јефтине цена омогућава да поврате инвестицију, и комбинујте њихову нападачку моћ, такође су добри у чишћењу одбране произведене између пљачки.
Иако паладин није нападачка јединица, њихова могућност да пљачкају сировине се једино може мерити са брзином галског витеза, anи као сва коњица, могу се користити у раној фази игре да се убију неки слаби батинари wкоји не знају како да се правилно одбране од коњице.
Нормални напад
Нормални напади (не пљачке) се такође могу користити за крађу сировина, али ако тамо има одбране, више жртава на обе стране се може очекивати.
Нормални напади
- боре се док једна армија не нестане
- могу ослободити пријатељске заробљене трупе (само ако бар 1 нападач преживи)
- могу уништити зитове и/или грађевине (са овновима и/или катапултима)
- могу смањити лојалност села и освојити га (са администратором)
Зидови могу дати добар одбрамбени бонус. Користећи овнове током напада може оштетити зид, и смањити одбрану dтоком напада, то резултира мањем броју жртава на нападачкој страни, или пак може променити срамотни пораз у лепу победу. што више овнова, то се брже зид руши, мања ће и одбрана бити.
Како администратори раде у освајању је објашњено у детаљима на страници "Освајање села".
Извиђање
Шпијуни (Римљани: Извиђачи, Тевтонци: Извиђачи, Гали: Извиђачи) се могу користити при шпијунирању непријатеља и у одбрани од других шпијуна.
Шпијуни могу бити послати да извиде непријатељско село и да покушају да сазнају следеће:
- Одбрамбене јединице, и сировине
- Одбрамбене јединице, и одбрамбене грађевине (ниво зида и резиденције/палате)
Ако браниоц има шпијуне у селу, неки од извиђачких шпијуна ће умрети, и браниоц ће бити извештен. Ако бар један од нападачких шпијуна преживи, нападач ће добити тражене информације.
Да бисте открили извиђања на ваше село, препоручљиво је да имате барем пар избиђача (5-30) у сваком. Такоље је препоручљиво да их имате више на следећим локацијама (15 кропери, главно село, село са нападом, ...) не желите да вас неко извиди ето тако и сазна шта имате.
Vojska - Pravljenje i korišćenje vojske / obuka vojnika i jedinica